Ut på musejakt

Glem cougars. Nå er det gators som gjelder.

Den siste tiden har det vært snakket en del om cougars, middelaldrende kvinner som jakter på unge menn for seksuell tilfredsstillelse (og ikke noe særlig annet). Men det er allerede så last week. Det det gjelder nå, er gators. En av dem, en noe overvektig mann ved navn Arne B. Rogde, forklarer hva det handler om: «Gators er altså en kortform for alligators, og det handler kort fortalt om middelaldrende menn som jakter på unge kvinner. Gators er voksne menn som er sikre på sin egen seksualitet og ikke gidder å skamme seg over stor mage, stram kroppslukt eller såkalt ‘dårlig utholdenhet’ i senga.» Han klør seg på det hårete brystet innenfor den halvåpne skjorta og fortsetter: «Det jeg ønsker meg, er jo ikke mer enn striptease, en blow-job og et ligg. Det tar ikke mer enn en halvtime. Det er alt!» Arne må le når han tenker på alt maset som var rundt sex før: «Det var snakk om kjærtegn og vorspiel, jeg var bekymra for hvordan jeg så ut, og var opptatt av at jenta også skulle nyte det. Som om jeg skulle bry meg om hennes «nytelse»! Jeg er på jakt, skulle alligatoren bry seg om hva kaninen føler?» Arne ler, og latteren går over i en voldsom hostekule. Han tar seg inn: «Nei, jeg mener dette alvorlig! Sex har blitt så mye mer ukomplisert etter at jeg har valgt å fokusere på min egen nytelse fremfor hennes.»

Det er i følge Arne ikke så vanskelig å skaffe unge jenter: «Det er ingen prestasjon å få en 25 år gammel jente på rygg, for å si det sånn, så lenge man er nøye med agnet. Når jenter våkner fredag morgen, tenker de ikke på noe annet enn om de kan kjøpe seg enda et par sko eller en ny kjole, eller få råd til manikyrer og pedikyrer og sminke. Så når man forteller dem at man har en høyt betalt jobb og stor kåk, er de villige med en gang.» Og de skal ikke bli skuffet, forstår vi: «Når jeg sender jenta på dør, gir jeg henne bestandig noen tusenlapper så hun kan kjøpe seg noe fint. Da pleier hun å takke, slå øynene ned og neie. Det liker jeg.»

En gang bestemte Arne seg for å prøve å inngå et forhold med en av disse jentene. Det gikk ikke så bra. «Hva skal man si? God i senga, ikke akkurat noen rakettforsker. Til slutt ble jeg så intellektuelt understimulert at jeg ikke orket mer og bare måtte sende henne på dør. Men hun fikk da mye fint, så hun er sikkert fornøyd nå.» Arne B. Rogde blir tankefull: «Nei, det er nok best med one night stands. Det er det som er lettest for kona å leve med også.»

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment den “Ut på musejakt”


  1. Usedvanlig treffende kommentar! Litt merkelig egentlig, at ikke flere reagerer. Samfunnet er detti litt ned i en svøpe. Alt taper mot individets emosjonelle frihet.

    Kanskje Sigurd Skirbekk har rett likevel, i at den vulgære individualismen er vår tids største fiende på linje med de totalitære ideologiene i forrige århundre.


Legg igjen en kommentar